| 
		
			
				
					
				 
				
					
						
    
        
            | 
            
             | 
            
            
                
                    
                          | 
                          | 
                          | 
                     
                    
                        | 
                        
                         | 
                        
                          													Oferta - Mobile Advergaming 
                         
                        Mobile Advergaming jest częścią  Mobile Advertising, wydzielany jest z uwagi na specyficzny charakter, oraz może być wykorzystany jako główne narzędzie  Marketingu Mobilnego. Idea umieszczania przekazu marketingowego w produktach dostarczających rozrywki nie jest nowa, nowatorskim podejściem jest wykorzystanie do tego celu ogólnie dostępnych, ale wciąż niszowych technologii. Podczas gdy większość firm oferuje swe usługi w ramach kampanii marketingowych opartych o sieć Internet, Mobile Solutions robi krok dalej - Mobile Advergaming wykorzystuje do tego celu telefon komórkowy.  
                        Przekaz   wykorzystujący Mobile Advergaming jest bardzo atrakcyjny zarówno z punktu widzenia nadawcy jak i odbiorcy. Koszt wykonania produktu jest relatywnie niższy niż reklamy w mediach tradycyjnych czy Internecie. Jednocześnie  targetting jest o wiele bardziej precyzyjny. Specyfika możliwości dystrybucji produktu wiąże się łatwą procedurą instalacji i uruchomienia gry na telefonie klienta, jak również umożliwia jego jednoznaczną identyfikację. Użytkownicy protuktu typu Advergame pozytywnie odbierają przekaz marketingowy, nawet jeżeli jest bardzo inwazyjny (dla porównania inwazyjność reklamy w Internecie drażni odbiorców). Ponadto przekazy typu Mobile Advergaming cechują się wysoką responsywnością - adresat często (w porównaniu z innymi typami przekazów) reaguje odpowiada na przekaz, np. poprzez wysłanie SMSa.  
                         Zapraszamy do współpracy! 
                        
                         | 
                        
                        
                         | 
                     
                    
                          | 
                          | 
                          | 
                     
                
             
             | 
         
    
 
  				     | 
				 
				
					
				 
			  | 
           |