Szczegóły oferty
Opis wyróżnionych obszarów działalności:
Oferta - Mobile Advertising - targetting, grupy docelowe
Średni wiek współczesnego gracza to obecnie 29 lat. Ludzie, którzy w młodości mieli do czynienia z komputerami, czy telefonami komórkowymi raczej nie zrezygnują z przyzwyczajeń do tych udogodnień. Zmienił się też ogólny stosunek do grania - granie w gry jest "cool". Presja otoczenia i chęć bycia "na topie" wiąże się z inwestowaniem w nowe technologie, posiadanie urządzenia o określonych parametrach (np. telefon 3 generacji) może decydować o "być albo nie być" w grupie. W przypadku strategii typu Mobile Advergaming należy wyróżnić dwie zasadnicze grupy docelowe.
Młodzież do 20 roku życia
Grupa dla której posiadanie telefonu to konieczność - być może najważniejsze medium komunikacji z rówieśnikami. Przywiązują dużą wagę do telefonu jako części własnego "ja", traktują urządzenie bardzo emocjonalnie, dlatego często inwestują w gadżety typu tapety, dzwonki lub gry Java. Są to ludzie otwarci na nowe technologie oraz zainteresowani multimediami.
Gracze między 20 a 35 rokiem życia
Telefon komórkowy jest elementem związanym z życiem prywatnym i zawodowym, jednak podejście do urządzenia nie jest nacechowane silnymi emocjami. Dla przedstawicieli tej grupy marka i model telefonu świadczą o pozycji. Ludzie z tego przedziału wiekowego rzadko inwestują samemu w mobilne gadżety, jednak chętnie przyjmują je jako darmowy prezent. Gry przeznaczone dla tej grupy osób muszą zapewniać szybką rozrywkę.